تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای

تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای



Smiley face


تُوتُوساب

وب تیم ترجمه تُوتُوساب(کی انترتینمنت سابق)
@ToToSub

ترجمه اختصاصی برنامه های کره ای و چینی

این وب مطابق قوانین جمهوری اسلامی است :)

پیوندهای روزانه

دانلود برنامه Finding straykids با زیرنویس فارسی

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۲۵ ق.ظ

با حضور اعضای استری کیدز


قسمت 1-->برنامه/زیرنویس فارسی

قسمت 2-->برنامه/زیرنویس فارسی


ترجمه از چنل
@stray_kids

نظرات  (۶)

چرا دو قسمت گذاشتین فقط؟

پاسخ:
:| شاید چون فقط دو قسمت پیدا کردیم شما هم ناراحتی برو از جاهای دیگه بگیر

نه عزیزم ناراحت نیسم.فقط یه لحظه ترسیدم نکنه تبلتم خراب شد.وگرنه فیلمایی که میزارین و زیرنویسا عالین!!! :)

شما فن چه گروهی هستید؟

منم رفتم جاهای دیگه،هیچکدم زیرنویس نداشتن.مرسی از سایتتون×-×♥♥

سلام.خسته نباشید.سایتتون عالیه!من تازه استی شدم. فرق برنامه 2کیدز رووم و فایندینگ استری کیدز چیه؟؟؟با تشکر.اگگگگگه میشه خواهشا جواب بدین

سلام من تازه تستی شدم میشه یکم راهنمایی کنید که چه برنامه هایی دارن ؟ و کدومشون خوبه دوست دادم اعضا رو بیشتر بشناسم . و اینکه این برنامه درباره چیه ؟

پاسخ:
سلام، خوش اومدین با @stray_kids در ت. ل. گ. ر. ا. م. در ارتباط باشین کاملا راهنماییتون میکنن و میتونین برنامه های بیشتری دریافت کنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی