تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای

تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای



Smiley face


تُوتُوساب

وب تیم ترجمه تُوتُوساب(کی انترتینمنت سابق)
@ToToSub

ترجمه اختصاصی برنامه های کره ای و چینی

این وب مطابق قوانین جمهوری اسلامی است :)

پیوندهای روزانه

دانلود ویکلی آیدول با حضور سوپر جونیور :قسمت 60

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۲۶ ب.ظ

+زیرنویس انگلیسی چسبیده


این قسمتا مربوط به 6 7 سال پیش میشه و زیرخاکیه بنابر این کیفیت بهترشو گیر نیاوردم :)
برای دانلود اینجا کلیک کنید

نظرات  (۱۵)

۰۲ دی ۹۸ ، ۱۲:۳۵ EXO.SUPER JUNIOR.BTS.NCT

عالییییییی بودددددددد سوجو الان هم عالیهههه با این کامبک عالیههه که امسال داد پادشاه موج کره من اینو همون سال دیدم و دوباره و دوباره هم دیدمممم عالیههه سوجو فایتینگ

پاسخ:
یسسسسسسسسسس

معرکههه من 10ساله فن سوجو ام عالیننن مخصوصا با این کامبکای پی در پی از همیشه عالی ترن

۰۵ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۳۷ Leeteuk............sj my love

مرسی عالیههههههه مرسییی عالیههه من 11سال فنشونم عالین

۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۲۵ super junior..🌋 exo

عالی.من8 ساله فنشونم و به الف بودنم افتخار میکنم.هر روز دارن از روز قبلی بهتر میشن.سال2019هم به عنوانبهترین گروه سال انتخاب شدن و کامبکشون هم بهترین کامبک سال شد.تو همه رتبه بندی های گروه های کیپاپ همیشه سوجو اوله.مرسی که گذاشتی

عالی ،معرکه

عالیی.من قبلا هم دیدمش عالی.ممنون که گذاشتی

۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۳۶ Leeteuk &heechul =sj

معرکه من 14ساله فنشونم .خیلی عالیه .تازه بعد سه ماه کامبک جدید هم دارن

عالی من 12ساله فنشونم.خیلی خوشالم یه الفم.آره تازه بعده سه ماه کامبک جدید داره

۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۳۹ Suju💞💞💞💞💞💞💞💞💞❤❤❤❤❤❤❤❤❤

خیلی خوبه.ممنون

ممنون گذاشتی.خیلی عالیه

خیلی خوبه.من فنشونم.هیچ وقت هم پشیمون نمیشم.ممنون که گذاشتی

۰۶ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۳۸ leeteuk&dongahe?????suju

عالی،مرسی

کومااو.کومااو.کومااو.کومااو

مرسی.عالی بود

پاسخ:
خواهش میکنم

واییی عشق منننننن عشقققققققق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی