تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای

تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای



Smiley face


تُوتُوساب

وب تیم ترجمه تُوتُوساب(کی انترتینمنت سابق)
@ToToSub

ترجمه اختصاصی برنامه های کره ای و چینی

این وب مطابق قوانین جمهوری اسلامی است :)

پیوندهای روزانه

ترجمه آهنگ crush از wekimeki

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۱ ب.ظ


I got a feeling when I first saw you

اولین باری که دیدمت یه حسی بهم دست داد

Without even knowing, my heart started to pound

بدون اینکه بفهمم قلبم شروع کرد به محکم کوبیدن

How is it like that every time I see you?

چرا هر وقت که میبینمت اینجوری میشم؟

I’ve fallen into this puppy love, yeah

آره,اسیر این عشق خام شدم 

(Oh I I I)


Oh I I I don’t like you

اوه,من ,من,من دوستت ندارم

Why did you appear so suddenly? I got shocked

چرا انقدر یهویی پیدات شد؟شکه شدم

All day, you bring me up and down

هر روز کلی روحیمو بالا پایین میکنی

I can’t sleep at all, it’s a problem

دیگه کلا نمیتونم بخوابم,اینم یه مشکل


This feeling, this feeling of

این حس,حس میکنم 

 My pride is hurt

غرورم آسیب دیده

But I can’t help it

ولی نمیتونم کاریش کنم

, I’m so curious, I’m going crazy

خیلی کنجکاوم,دارم دیوونه میشم



What’re you waiting for؟
منتظر چی هستی؟

It’s not like me to keep circling around you

من از اون مدلا نیستم که دور و برت بپلکم

Before it’s too late

قبل از اینکه خیلی دیر شه ,

, I’ll go to you first and talk to you

من اول میام پیشت تا باهات حرف بزنم


I keep seeing you, what do I do?

همینجوری روت خیره موندم.دقیقا دارم چیکار میکنم؟

I want to know you, I want you

میخوام بشناسمت,من تورومیخوم

I’ll show you my hidden self

خود مخفیمو بهت نشون میدم

I’ll be good to you, better than anyone else

باهات بهتر از هر کس دیگه ای رفتار میکنم



I want you

من تورو میخوام

I want to know you

میخوام بشناسمت


When you look at me

My heart pounds, always

وقتی بهم خیره میشی قلبم محکم میکوبه


I want you

من تو رو میخوام

I want to know you

میخوام بشناسمت

When you look at me, crush
وقتایی که بهم نگاه میکنی ،کراش !
پ.ن:کراش همون کسیه که شما دوسش دارید ولی اون حسابتون نمیکنه



Whenever I see you shoulder, I get dizzy
هر وقت شونه هاتو میبینم گیج میشم

Just looking into your eyes feels electric

نگاه کردن تو چشمات یه حس الکتریکی میده

It’s electric

یه جور الکتریک که

When you pass by, I stand up

که وقتی ازت میگذره.من بلند میشم

I hope you got a feeling too

امیدوارم توم یه احساسی بهت دست بده

I’m telling you I like you

دارم بهت میگم دوست دارم


I might not be too good at this since it’s my first time

ممکنه خیلی توش خوب نباشم چون اولین بارمه

But if I don’t say this now, I might regret it

با این حال اگه الان نگمش بعدا پشیمون میشم

It’s not as easy as you think

اونقدرا که فکر میکنی آسون نیست

I wonder how you feel

از خودم میپرسم تو چه حسی داری

(Oh I I I)


What’re you waiting for؟
منتظر چی هستی؟

It’s not like me to keep circling around you

من از اون مدلا نیستم که دور و برت بپلکم

Before it’s too late

قبل از اینکه خیلی دیر شه ,

, I’ll go to you first and talk to you

من اول میام پیشت تا باهات حرف بزنم



I keep seeing you, what do I do?

همینجوری روت خیره موندم.دقیقا دارم چیکار میکنم؟

I want to know you, I want you

میخوام بشناسمت,من تورومیخوم

I’ll show you my hidden self

خود مخفیمو بهت نشون میدم

I’ll be good to you, better than anyone else

باهات بهتر از هر کس دیگه ای رفتار میکنم


After today

از امروز به بعد

I think you’ll be next to me

حس میکنم تو کنارمی

I need you in my heart

من تو قلبم بهت نیاز دارم

I want you

میخوامت



I keep seeing you, what do I do?

به نگاه کردنت ادامه میدم.چیکار دارم میکنم؟

I want to know you, I want you

میخوام بشناسمت,تو رو میخوام


I’ll show you my hidden self

خود مخفیمو بهت نشون میدم

I’ll be good to you, better than anyone else

باهات بهتر از هر کس دیگه ای رفتار میکنم



I want you

من تو رو میخوام

I want to know you

میخوام بشناسمت

When you look at me

وقتی بهم خیره میشی

My heart pounds, always

مدام قلبم میکوبه


I want you

من تو رو میخوام

I want to know you

میخوام بشناسمت

When you look at me, crush

آره کراش ،وقتی بهم نگاه میکنی



ترجمه از F-kh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی