تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای

تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای



Smiley face


تُوتُوساب

وب تیم ترجمه تُوتُوساب(کی انترتینمنت سابق)
@ToToSub

ترجمه اختصاصی برنامه های کره ای و چینی

این وب مطابق قوانین جمهوری اسلامی است :)

پیوندهای روزانه

زیرنویس فارسی موزیک ویدیو let it go(اختصاصی)

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۵ ب.ظ

لینک:پیکوفایل اینجا کلیک کنید


پ.ن:یادش بخیر اولین نفری بودم که در عرض چند ساعت بعد از انتشار ام وی ساب زدمش :|

نظرات  (۱)

سلام خیــــــــــــلی وبلاگ خوبی داریان انقدر خوب که میخوام همه اهنگ هاب وبلاگ رو دانلود کنم . اناخب داخلش راحته عکس ها خوب انتخاب شدن و مهمتر از همه اینکه هنوز اسیر کسب درامد نشدین و لینکها رو داخل اپلودبوی و اینا نذاشتین .

 

من سال 96 یک وبلاگ تو بیان داشتم که فیلم کره ای داخلش قرار میدام ولی یک سوال شما چطور شد که وبلاگ تون از طرف بیان حذف نشده و اینکه فیلتر نشده . برای من هر چند وقت یکبار حذفم می کردن . خسته شدم و دیگه ادامه ندادم و حیف شد . کاش یادم بدین چون دلم میخواست برای چیزایی جز اهنگ که شما گذاشتین هم ادامه اش بدم

پاسخ:
سلام مرسی عزیزم...
نمیدونم والا چطوریه که هنوز نبستنمون :)
میتونید بالای وبتون یا کنارش بنویسید که قوانین کشور رو نقض نمیکنین و تصاویری که میذارید رو با دقت انتخاب کنید
منم وبم رو بارها بستن توی سیستم بلاگفا بخاطر گزارش هایی که شده بود ولی ایشالا که اینجا بسته نشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی