تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای

تُوتُوساب

دانلود برنامه های کره ای



Smiley face


تُوتُوساب

وب تیم ترجمه تُوتُوساب(کی انترتینمنت سابق)
@ToToSub

ترجمه اختصاصی برنامه های کره ای و چینی

این وب مطابق قوانین جمهوری اسلامی است :)

پیوندهای روزانه

معرفی فصل سوم برنامه produce48

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ق.ظ


فصل سوم پردیوس 101 کره ای که تا امروز 4 قسمت از آن پخش شده توجه های زیادی را جلب کرده .این فصل با ورود دخترانی از گروه AKB48 شروع شد (دخترایی که 7 ساله دبیو کردند و حتی یه انیمه و مانگا برای خودشون دارن :| البته هر کس برنامه رو ببینه میفهمه که اینا انیمه زندن)و بالواقع میشه گفت اگر این دختر ها شرکت نمیکردند حتی با وجود یکی از اعضای فرامیس ناین و عضوی از گروه افتر اسکول تماشای این فصل هیچ لطفی نداشت.

برای دیدن لیست اعضای گروه AKB48 اینجا کلیک کنید

داور این فصل هونگ کی (بازیگر اصلی کشاورز مدرن ،خواننده اصلی اف تی آیلند)هست به همراه کاهی و سویی و چیتا و چند نفر دیگه با این حال  میشه اینطور احساس کردکه به اندازه فصل قبل سخت گیری صورت نمیگیره برای کارآموزان.

سایت پردیوس 48 برای رای دادن:اینجا

(فقط کره ای ها میتونن رای بدن)

در برنامه مجری اعلام میکند که مخاطبان از سراسر جهان امکان رای دادن دارند ولی امشب که امتحان کردم چنین امکانی وجود نداشت. در ضمن سایت Mnetهنوز ف-ی-ل-ت-ر نشده.

 زیرنویس فارسی این برنامه توسط چند گروه ساخته میشه ولی خوب  دیر منتشر میشه با اینحال باید در نظر گرفت که هر قسمت از این برنامه طولانی هست (2 ساعت) و زیرنویس کردن علاوه بر مهارت ترجمه زحمت زیادی نیاز داره بنابر این نمیشه به هیچ تیم ترجمه ای ایرادگرفت.


برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

پ.ن:این فصل برای اوتاکوهایی که کیپاپرن به شدت پیشنهاد میشه! مطمئنا همونقدر که کره ای میفهمیم ژاپنی هم میفهمیم .

پ.ن2:خیلی عجیبه که یه برنامه کره ای که ژاپنیا توشن رو با زیرنویس انگلیسی ببینیم در حالی که خودمون ایرانی هستیم؟

پ.ن3:قسمت 9 این برنامه هم پخش شد ولی بنظرم یجورایی بی انصافی بود که نمکدونی مثل نوئه حذف شد و کلی از باحالای دیگه!کسایی که هفته قبل رای آوردن جز قیافه (که مورد پسند بنده نیست)چیز دیگه ای ندارن!و واقعا نمیدونم به چیشون رای دادن!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی